שאלות ותשובות

איך מבצעים רכישה באתר?

לאחר ההרשמה לאתר, יש להוסיף את המוצרים לעגלת הקניות באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף לעגלה" ולעבור לקופה. יש למלא את פרטי המשלוח ולבחור את אמצעי התשלום המועדף. בסיום הרכישה יתקבל מייל אישור הזמנה (על כן יש לוודא שהמייל שהזנתם נכון) והחבילה בדרך אליכם! בכל שאלה במהלך הרכישה או להזמנה טלפונית ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-555122.

למה כדאי לי להירשם לאתר?

רק לקוחות הרשומים לאתר נהנים מהנחות ומבצעים בלעדיים, מידע על הזמנות קודמות, בדיקות ראייה ללא תשלום, חשיפה לקולקציות חדשות ועוד. לקוחות ה-VIP שלנו גם נהנים מ 5% הנחה בכל קניה באתר!

האם חייבים להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה?

ניתן להשלים רכישה גם מבלי להירשם לאתר. אך על מנת שנוכל להיות בקשר כדי לספק את הזמנתך נצטרך נתונים כמו כתובת, טלפון, מייל וכו'

איך אדע שההזמנה שלי התקבלה והועברה לטיפול?

לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך מייל אישור הזמנה המכיל את פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי האספקה כפי שהוזנו במערכת. מייל נוסף ישלח כעדכון לאחר שהזמנתך תהיה מוכנה ומייל נוסף ישלח כאשר הזמנתך תועבר לחברת השליחויות ותהיה בדרך אליך.

    האם ניתן לשנות או לערוך הזמנה לאחר שבוצעה?

    ניתן לבצע שינויים או לערוך הזמנות כל עוד ההזמנה לא עברה לחברה השליחויות. את השינוי של לבצע מול שירות הלקוחות במייל [email protected] או בטלפון 1700-555-112

    מהם אמצעי התשלום באתר?

    ניתן לשלם באתר באמצעות כל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף או באמצעות PayPal. תשלומים: ניתן לחלק את התשלום לתשלומים בגובה 100 ש"ח לכל תשלום. לדוגמא: בהזמנה עד 200 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בהזמנה עד 300 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים , בהזמנה עד 400 ₪ תתאפשר חלוקה ל-4 תשלומים וכן הלאה.

    כיצד ניתן לבטל את ההזמנה?

    ניתן לבטל הזמנה דרך פנייה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-555-112. עבור הזמנות שטרם לא נמסרו לחברת השליחויות יתקבל החזר כספי מלא. בעת ביטול הזמנה עליך להצטייד בפרטי אמצעי התשלום לביצוע הביטול (החזר כספי או זיכוי).
    לצפיה בתקנון ביטולים, החזרות וזיכויים לחץ כאן

    האם הקנייה באתר מאובטחת?

    על מנת לתת תחושת קנייה בטוחה הרכישה באתר מוגנת האמצעות פרוטוקול SSL הנחשב למאובטח ביותר. ניתן לבצע רכישה גם באמצעות חשבון פייפאל

    מהי מדיניות המשלוחים באתר?

    הזמנות יסופקו עד בית הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. ההזמנות יסופקו באמצעות חברת השליחויות ”HFD". עלות המשלוח: 25 ₪, הזמנות מעל 299 ₪ לא יחויבו בעלות משלוח.

    כיצד ניתן להחזיר/להחליף מוצר שנרכש באתר?

    החזרות ו/או החלפות של מוצרים אשר נרכשו באתר i-Optic יתאפשרו אך ורק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש ושהוחזרו באריזתם המקורית ובכפוף לבדיקת המוצר ע"י רשת i-Optic.
    1.החזרת מוצרים - ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו באתר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה לאחד מסניפי הרשת, כנגד החזר כספי, וזאת בתנאי שלא בוצעו במסגרת רכישתם התאמה ו/או בדיקת ראייה. מההחזר הכספי תנוכה עלות הסליקה בגובה של 6.5% או 100 שח, הנמוך מבינהם. לרשימת הסניפים לחץ כאן) .
    2. החלפת מוצרים - ניתן להחליף מוצרים בכל אחד מסניפי הרשת עד 30 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה כנגד מוצר חדש או זיכוי כספי לקניה ברשת וזאת בתנאי שלא בוצעו במסגרת רכישתם התאמה ו/או בדיקת ראייה. לרשימת הסניפים לחץ כאן . *לא יתאפשר החזר כספי על מוצרים שנרכשו לאחר ביצוע התאמה - בדיקת ראייה או הזנת מרשם. במידה והמשקפיים אינם מתאימים יוזמן הלקוח לבדיקת ראיה נוספת והתאמה מחדש. במקרה זה, תתאפשר החלפת עדשות הראיה בהתאם לתוצאת הבדיקה המעודכנת. **לא ניתן לבצע החזרה או החלפה של תמיסות ועדשות מגע.

    To Top